Expedice zásilek probíhá bez přerušení každý pracovní den. Osobní odběr odběr je možný bez zkoušení. Více informací...
Česká republika

Reklamace

Přesto, že zde nabízíme zboží jen od kvalitních výrobců, může se stát, že máte nějaký důvod k reklamaci. Pro takovéto případy jsme připravili reklamační formulář, přes který zadáte požadavek na reklamaci a díky kterému bude rychleji vyřízena.

Reklamace se řídí občanským zákoníkem a Reklamačním řádem, který je součástí Obchodních podmínek odsouhlasených při nákupu.

Oznámení o reklamaci

Pro reklamaci vyplňte speciální formulář Reklamace. Formulář musí obsahovat všechny povinné údaje a důležité informace:
• podrobný popis závady (jak se závada projevuje, jaký má dopad na použitelnost zboží)
• popis, jak závada vznikla
• návrh řešení reklamace (výměna, oprava, vrácení peněz, jiné řešení)

Do třech pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, autorizovaný servis apod.).