Česká republika
Po objednání zboží vám přijde odkaz na správu a sledování vaší objednávky. Na tuto správu se lze také dostat přes stránku Sledování objednávky, kde zadáte číslo vaší objednávky a email, který byl v objednávce zadaný. Pokud u nás máte registraci, správu objednávky naleznete také hned v seznamu vašich objednávek.

Objednávku lze změnit pouze do doby, než Vám přijde e-mail, že jsme objednávku expedovali. V tu dobu už je zboží vyskladněné, odeslaná data přepravci a nelze zásilku nijak měnit.

Možné změny v objednávce přes její správu


Ve správě objednávky lze provádět různé změny. V případě platby předem zde naleznete také všechny požadované údaje a informaci, jestli je objednávka již uhrazená. U platby platební kartou a dalšími metodami naleznete také přímý odkaz pro tuto úhradu.

Možné změny:
• způsob doručení
• způsob platby
• možnost zadání, že si nepřejete v objednávce obdržet tištěný daňový doklad (ten naleznete v PDF přímo ve správě objednávky)
• možnost zadání, že si přejete objednávku zaslat později (zdáte pak konkrétní den, kdy si ji přejete odeslat)

Možné změny kontaktováním nás


Změna zboží v objednávce (přidání nebo odebrání) nebo zrušení celé objednávky můžeme pouze my v našem systému. Pokud chcete Vaši objednávku změnit nebo zrušit, tak nám zavolejte, nebo napište.

Naše kontakty:
Telefon: 720 278 200 (Po-Pá 8:00-16:30)
E-mail: info@netnakup.cz